A Polgármesteri Hivatal 2020. év végi és 2021. év eleji munkarendje

A Polgármesteri Hivatal 2020. év végi és 2021. év eleji munkarendje:

A Zákányszéki Polgármesteri Hivatalban az elmúlt időszakhoz hasonlóan munkanapokon: 8 – 12 óra között van személyes ügyfélfogadás.

Az ügyféltérbe, irodába belépő valamennyi Ügyfélnek kötelező a kihelyezett kézfertőtlenítő-, valamint orrot, szájat eltakaró maszk használata! Az előtérben (recepció) egyszerre egy személy tartózkodhat.

 Kérjük lehetőség szerint az elektronikus ügyintézési formák alkalmazását, sürgős ügyekben érdeklődjenek előzetesen telefonon, vagy e-mailben!

A Polgármesteri Hivatal elérhetőségei:

telefonszámok: 0662/590-490 vagy 0630/606-2376

e-mail cím: info@zakanyszek.hu

 A polgármesteri hivatal nyitva tartása a következő időszakban:

2020. december 12. (szombat) áthelyezett munkanap (ügyelet 8 – 12 óráig)

2020. december 21 – 23.: munkanap  (ügyfélfogadás 8 – 12 óráig)

2020. december 24 – 27.: szabadnap, munkaszüneti nap    (nincs ügyfélfogadás)

2020. december 28 – 31.: igazgatási szünet    (ügyelet 8 – 12 óráig)

2021. január 1. (péntek): munkaszüneti nap  (nincs ügyfélfogadás)

 Ezt követően az elmúlt időszakban megszokottak szerint tart nyitva a hivatal.

Ügyeletes munkatársaink az igazgatási szünet ideje alatt is gondoskodnak a postai küldemények és a személyesen leadott kérelmek átvételéről, nyomtatványok kiadásáról, a telefonhívások fogadásáról, a halasztást nem tűrő esetekben a sürgős intézkedések megtételéről.

 Gárgyán István
jegyző

A hozzászólások jelenleg ezen a részen nincs engedélyezve.