Igazgatási szünet a Polgármesteri Hivatalban

A Képviselő-testület 6/2008. (III.28.) Kt. rendeletének 8. § (1) bekezdésében igazgatási szünetet rendelt el a Polgármesteri Hivatalban, mely minden évben július utolsó két hetében és augusztus első hetében, valamint december 27-től december 31-ig tart.

A nyári igazgatási szünet 2018-ban július 16-tól augusztus 5-ig tart.

A Polgármesteri Hivatal az igazgatási szünet idején is nyitva tart a megszokott rendben, azonban az ügyintézők többsége szabadságon lesz. A Képviselő-testület fenti rendeletének megfelelően az igazgatási szünet alatt is gondoskodunk a postai küldemények és a személyesen leadott kérelmek átvételéről, nyomtatványok kiadásáról, a telefonhívások fogadásáról, a halasztást nem tűrő esetekben a sürgős intézkedések megtételéről, valamint a lejárt határidejű számlák, a segélyek és a munkabérek kifizetéséről.

Amennyiben az igazgatási szünet idején bekövetkező váratlan esemény miatt válik szükségessé az ügyintézés, forduljanak bizalommal az ügyeletes munkatársunkhoz, aki készséggel nyújt segítséget bármilyen hatáskörünkbe tartozó probléma megoldásában.

Gárgyán István
jegyző

A hozzászólások jelenleg ezen a részen nincs engedélyezve.