Változás a Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadásában

Tájékoztatom a Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a koronavírus-járvány továbberősödése, a fertőzésveszély elkerülése miatt a

Polgármesteri Hivatalban a személyes ügyfélfogadás március 16-tól szünetel.

 Személyes ügyfélfogadásra kizárólag sürgős, halaszthatatlan ügyekben (pl.: haláleset anyakönyvezése, hagyaték, temetkezési ügyek, termőföld elővásárlási jog gyakorlása) kerülhet sor.

 Elérhetőségeinken információnyújtás, időpont-egyeztetés kapcsán munkaidőben ügyfeleink rendelkezésére állunk az alábbi telefonszámokon:

06 62 590 490 vagy a 06 30 606 2376.

A hivatal látogatása során a maszk használata kötelező, valamint kérjük Önöket a megfelelő higiéniai előírások (pl.: kihelyezett kézfertőtlenítő használata), valamint az egymástól való legalább 1,5 méteres távolság betartására!

A Polgármesteri Hivatalban az ügyintézés elektronikus úton a megszokott módon továbbra is folytatódik.

 E-mail: info@zakanyszek.hu

E-ügyintézéshez szükséges KRID azonosító:

Önkormányzat: 255046337

Polgármesteri Hivatal: 503080161

Önkormányzati hivatali portál elérhetősége ügyfélkapuval rendelkező ügyfelek számára:

https://ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap

E-papír szolgáltatás elérhetősége ügyfélkapuval rendelkező ügyfelek számára:

https://epapir.gov.hu/

Az intézkedés visszavonásáig megértésüket kérjük!

   Gárgyán István – jegyző

A hozzászólások jelenleg ezen a részen nincs engedélyezve.