Zákányszék Község Önkormányzata
a muzeális intézményekről, a nyilvános könyvtári ellátásról és a közművelődésről szóló 1997. évi CXL. törvény 94.§ (3) bekezdése alapján, a kulturális intézményben foglalkoztatottak munkaköreiről és foglalkoztatási követelményeiről, az intézményvezetői pályázat lefolytatásának rendjéről, valamint egyes kulturális tárgyú rendeletek módosításáról szóló 39/2020. (X. 30.) EMMI rendelet (Továbbiakban: Rendelet) szerint pályázatot hirdet
Zákányszéki Művelődési Ház és Könyvtár Intézményvezetői
munkakör
betöltésére.
Munkakör megnevezése: intézményvezető (igazgató)
Munkahely megnevezése: Zákányszéki Művelődési Ház és Könyvtár
Munkavégzés helye: 6787 Zákányszék, Dózsa György utca 45.
Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő
A munkakörbe tartozó lényeges feladatok:
Az intézmény alapító okiratában foglalt feladatok ellátásának szervezése a muzeális intézményekről, a nyilvános könyvtári ellátásról és a közművelődésről szóló 1997. évi CXL. törvény alapján. Az intézményvezető feladata és felelőssége az intézmény szakszerű, jogszerű és hatékony működésének biztosítása, szakmai munkájának irányítása, képviselete, az intézmény alkalmazottai felett a munkáltatói jogok gyakorlása.
A munkakör betöltésének feltételei:
aa/ felsőfokú végzettség és közművelődési szakképzettség vagy
ab/ nem szakirányú felsőfokú végzettség és felsőfokú szakirányú szakképesítés
b/ végzettségének, szakképzettségének vagy szakvizsgájának és egyben az intézmény alaptevékenységének megfelelő feladatkörben legalább ötéves szakmai gyakorlatot szerzett
c/ kiemelkedő szakmai vagy szakirányú tudományos tevékenységet végez.
Javadalmazás:
Megállapodás szerint.
A munkaviszony kezdő és befejező időpontja:
Az intézményvezetői (igazgató) megbízása 2021.03.01.- 2026.02.28 -ig szól.
Az intézményvezetőre a munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény vezető munkavállalókra vonatkozó rendelkezéseit kell alkalmazni, jogviszonya munkaviszony
A fenntartó az intézményvezetőt megbízásának lejártát követően kulturális szakmai munkakörben határozatlan időre tovább foglalkoztatja.
További pályázati feltételek:
- magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet (nem áll közművelődési intézményben végezhető tevékenység folytatását kizáró foglalkoztatástól eltiltás hatálya alatt),
- a Rendelet 4.§-a szerint a vezető állású munkavállaló esetében a munkakör betöltésének feltétele államháztartási és vezetési ismereteket nyújtó, legalább 120 órás képzés (a továbbiakban: képzés) igazolt elvégzése. Ennek hiányában a vezető állású munkavállalói munkakör betöltését követő két éven belül köteles a képzést elvégezni, és az azt igazoló okiratot be kell mutatni a munkáltatói jogkör gyakorlójának. Aki a képzést határidőben nem végzi el, és a képzés elvégzését igazoló okiratot nem mutatja be, a munkakörben nem foglalkoztatható tovább. Mentesül a képzés elvégzésének kötelezettsége alól, aki jogász vagy közgazdász szakképzettséggel rendelkezik, vagy a képzést az intézményvezetői munkakör betöltését megelőzően elvégezte, és azt okirattal igazolja.
- Vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatása.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
Közművelődési intézményben eltöltött vezetői gyakorlat.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- a pályázó részletes szakmai önéletrajza,
- részletes szakmai és vezetési programot,
- végzettséget, szakképzettséget, munkaköri szakvizsgát igazoló okiratok másolata,
- szakmai gyakorlatot, vezetői gyakorlatot igazoló dokumentumok,
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány, amellyel a pályázó igazolja a büntetlen előéletét és azt, hogy nem áll közművelődési intézményben végezhető tevékenység folytatását kizáró foglalkoztatástól eltiltás hatálya alatt,
- az államháztartási és vezetési ismereteket nyújtó tanfolyam elvégzését igazoló okirat másolata vagy nyilatkozat arról, hogy a tanfolyam elvégzését a megbízástól számított 2 éven belül vállalja,
- bérigény megjelölése,
- nyilatkozat a vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség teljesítésének vállalásáról,
- nyilatkozat arról, hogy nyílt vagy zárt ülésen kéri a pályázata megtárgyalását,
- nyilatkozat arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul,
- hozzájáruló nyilatkozat arról, hogy a pályázati eljárásban résztvevők a teljes pályázati anyagba betekinthetnek.
A pályázat benyújtásának határideje: 2021. január 11.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Matuszka Antal István polgármester nyújt, a 06-62-590-490-es telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
- Postai úton, a pályázatnak a Zákányszék Község Önkormányzata címére történő megküldésével (6787 Zákányszék, Lengyel tér 7.). Kérjük a borítékon feltüntetni: „Intézményvezetői pályázat – Zákányszéki Művelődési Ház és Könyvtár”
- Személyesen: Csongrád-Csanád megye, 6787 Zákányszék, Lengyel tér 7.
A pályázat elbírálásának módja, rendje:
A pályázatról a Képviselő-testület a Rendelet 6.§-a szerinti bizottság véleményének mérlegelésével dönt, fenntartva a pályázati eljárás eredménytelenné nyilvánításának jogát.
A pályázat elbírálásának határideje: 2021. február 15.
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:
www.zakanyszek.hu, 2020. november 30.