A Polgármesteri Hivatal 2020. év végi és 2021. év eleji munkarendje:
A Zákányszéki Polgármesteri Hivatalban az elmúlt időszakhoz hasonlóan munkanapokon: 8 – 12 óra között van személyes ügyfélfogadás.
Az ügyféltérbe, irodába belépő valamennyi Ügyfélnek kötelező a kihelyezett kézfertőtlenítő-, valamint orrot, szájat eltakaró maszk használata! Az előtérben (recepció) egyszerre egy személy tartózkodhat.
Kérjük lehetőség szerint az elektronikus ügyintézési formák alkalmazását, sürgős ügyekben érdeklődjenek előzetesen telefonon, vagy e-mailben!
A Polgármesteri Hivatal elérhetőségei:
telefonszámok: 0662/590-490 vagy 0630/606-2376
e-mail cím: info@zakanyszek.hu
A polgármesteri hivatal nyitva tartása a következő időszakban:
2020. december 12. (szombat) áthelyezett munkanap (ügyelet 8 – 12 óráig)
2020. december 21 – 23.: munkanap (ügyfélfogadás 8 – 12 óráig)
2020. december 24 – 27.: szabadnap, munkaszüneti nap (nincs ügyfélfogadás)
2020. december 28 – 31.: igazgatási szünet (ügyelet 8 – 12 óráig)
2021. január 1. (péntek): munkaszüneti nap (nincs ügyfélfogadás)
Ezt követően az elmúlt időszakban megszokottak szerint tart nyitva a hivatal.
Ügyeletes munkatársaink az igazgatási szünet ideje alatt is gondoskodnak a postai küldemények és a személyesen leadott kérelmek átvételéről, nyomtatványok kiadásáról, a telefonhívások fogadásáról, a halasztást nem tűrő esetekben a sürgős intézkedések megtételéről.
Gárgyán István
jegyző