Álláslehetőség – Irodai adminisztrátor

Zákányszék Község Önkormányzata

általános irodai adminisztrátort

keres felvételre.

Munkavégzés helye:

Zákányszék, Lengyel tér 1.

 A munkaviszony időtartama:

Határozott idejű – előre láthatólag 2022. október 31-ig tartó munkaviszony. A munkakör azonnal betölthető.

Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő.

Feladatok:

  • Korszerű ügyviteli és kommunikációs eszközök, információforrások kezelése;
  • Az ügyfelek bejövő hívásainak, üzeneteinek, vagy reklamációinak kezelése;
  • Ügyfelek tájékoztatása a szervezet szolgáltatásairól, eljárásairól; problémák kezelése; ügyfélfogadási rendjének biztosítása, különös tekintettel a koronavírus járvánnyal kapcsolatos védelmi intézkedésekre, az előírások betartása, betartatása az ügyfelekkel,
  • Levelek, tájékoztató anyagok és egyéb dokumentumok megküldése az ügyfelek számára;
  • Ügyfél-megkeresések, tájékoztatások, problémakezelés dokumentálása, nyilvántartása;
  • Iratok, egyéb dokumentumok szakszerű kezelése, tárolása;
  • Folyamatosan figyelemmel kíséri az önkormányzat honlapját, naprakész információkkal rendelkezik az önkormányzat működését érintően.
  • A polgármesterrel együttműködve részt vesz a közfoglalkoztatáshoz kapcsolódó munkák adminisztrációjának ellátásában
  • A felsoroltakon kívül el kell látnia a munkakörhöz kapcsolódó eseti feladatokat is.

Elvárások:

  • Legalább középfokú végzettség,
  • Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),
  • Önállóság,

Előnyök:

  • Irodai környezetben szerzett tapasztalat,
  • Pénzügyi és számviteli ismeretek.

 Jelentkezés:

Személyesen a Zákányszék, Lengyel tér 7. szám alatt Matuszka Antal István polgármesternél, vagy emailben a polgarmester@zakanyszek.hu címre megküldött fényképes önéletrajzzal.

Az állással kapcsolatosan további információt Matuszka Antal István polgármester nyújt, a 06/62/590-490-es telefonszámon.

A hozzászólások jelenleg ezen a részen nincs engedélyezve.