A Zákányszéki Polgármesteri Hivatal munkatársat keres
Pénzügyi ügyintéző
munkakör ellátására, határozott időre szóló foglalkoztatással.
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései, valamint a helyben hatályos rendelkezések az irányadók.
Főbb ellátandó feladatok:
Az Önkormányzat és költségvetési szervei működésével összefüggő számviteli és pénzügyi feladatok elvégzésében való közreműködés. A pénzmozgással, illetve pénzállomány-változással összefüggő nyilvántartások vezetése, az egyes pénzügyi műveletek előkészítésében, lebonyolításában, elszámolásában való közreműködés. Házipénztár működtetése, pénzkezelési feladatok ellátása, előleg elszámolások kezelése. Az államháztartás rendje szerinti költségvetési pénzügyi, gazdálkodási feladatok végrehajtása az ASP program segítségével. Pénzügyi analitikák, egyéb nyilvántartások vezetése.
Elvárt végzettség/képesítés:
Legalább középiskolai/gimnáziumi végzettség és a munkakör betöltéshez szükséges szakképzettség.
Előnyt jelent:
- Költségvetési intézménynél, önkormányzatnál szerzett pénzügyi gyakorlat,
- ASP gazdálkodási szakrendszer ismerete.
További információ Gárgyán István jegyzőtől kérhető a 62/590-490-es telefonszámon.
Az érdeklődők jelentkezési szándékukat a jegyzo@zakanyszek.hu e-mail címre fényképes önéletrajz megküldésével jelezhetik. Jelentkezési határidő: 2025. október 10.
A jelentkezők meghallgatásáról, illetve a foglalkoztatásról a jegyző, mint a munkáltatói jogkör gyakorlója – a polgármester egyetértésével – dönt.
Gárgyán István
jegyző