Zákányszék Község Önkormányzata
általános irodai adminisztrátort
keres felvételre.
Munkavégzés helye:
Zákányszék, Lengyel tér 1.
A munkaviszony időtartama:
Határozott idejű – előre láthatólag 2022. október 31-ig tartó munkaviszony. A munkakör azonnal betölthető.
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő.
Feladatok:
- Korszerű ügyviteli és kommunikációs eszközök, információforrások kezelése;
- Az ügyfelek bejövő hívásainak, üzeneteinek, vagy reklamációinak kezelése;
- Ügyfelek tájékoztatása a szervezet szolgáltatásairól, eljárásairól; problémák kezelése; ügyfélfogadási rendjének biztosítása, különös tekintettel a koronavírus járvánnyal kapcsolatos védelmi intézkedésekre, az előírások betartása, betartatása az ügyfelekkel,
- Levelek, tájékoztató anyagok és egyéb dokumentumok megküldése az ügyfelek számára;
- Ügyfél-megkeresések, tájékoztatások, problémakezelés dokumentálása, nyilvántartása;
- Iratok, egyéb dokumentumok szakszerű kezelése, tárolása;
- Folyamatosan figyelemmel kíséri az önkormányzat honlapját, naprakész információkkal rendelkezik az önkormányzat működését érintően.
- A polgármesterrel együttműködve részt vesz a közfoglalkoztatáshoz kapcsolódó munkák adminisztrációjának ellátásában
- A felsoroltakon kívül el kell látnia a munkakörhöz kapcsolódó eseti feladatokat is.
Elvárások:
- Legalább középfokú végzettség,
- Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),
- Önállóság,
Előnyök:
- Irodai környezetben szerzett tapasztalat,
- Pénzügyi és számviteli ismeretek.
Jelentkezés:
Személyesen a Zákányszék, Lengyel tér 7. szám alatt Matuszka Antal István polgármesternél, vagy emailben a polgarmester@zakanyszek.hu címre megküldött fényképes önéletrajzzal.
Az állással kapcsolatosan további információt Matuszka Antal István polgármester nyújt, a 06/62/590-490-es telefonszámon.