Nyári igazgatási szünet a Polgármesteri Hivatalban

Az Önkormányzat vonatkozó helyi rendeletében foglaltaknak megfelelően a Polgármesteri Hivatal nyári igazgatási szünetet tart 2022. július 18. – augusztus 7. között.

A Hivatal az igazgatási szünet idején is nyitva tart a megszokott rendben, azonban az ügyintézők többsége szabadságon lesz. Az önkormányzati rendeletben foglaltaknak megfelelően az igazgatási szünet alatt is gondoskodunk a postai küldemények és a személyesen leadott kérelmek átvételéről, nyomtatványok kiadásáról, a telefonhívások fogadásáról, a halasztást nem tűrő esetekben a sürgős intézkedések megtételéről, valamint a lejárt határidejű számlák, a segélyek és a munkabérek kifizetéséről. Amennyiben az igazgatási szünet idején bekövetkező váratlan esemény miatt válik szükségessé az ügyintézés, forduljanak bizalommal az ügyeletes munkatársunkhoz, aki készséggel nyújt segítséget bármilyen hatáskörünkbe tartozó probléma megoldásában.

 

Gárgyán István
jegyző

A hozzászólások jelenleg ezen a részen nincs engedélyezve.