Nyári igazgatási szünet a Polgármesteri Hivatalban

Az Önkormányzat vonatkozó helyi rendeletében foglaltaknak megfelelően a Polgármesteri Hivatal nyári igazgatási szünetet tart 2023. július 17. – augusztus 6. között.

A Hivatal az igazgatási szünet idején is nyitva tart a megszokott rendben, azonban az ügyintézők többsége szabadságon lesz. Az önkormányzati rendeletben foglaltaknak megfelelően az igazgatási szünet alatt is gondoskodunk a postai küldemények és a személyesen leadott kérelmek átvételéről, nyomtatványok kiadásáról, a telefonhívások fogadásáról, a halasztást nem tűrő esetekben a sürgős intézkedések megtételéről, valamint a lejárt határidejű számlák, a segélyek és a munkabérek kifizetéséről. Amennyiben az igazgatási szünet idején bekövetkező váratlan esemény miatt válik szükségessé az ügyintézés, forduljanak bizalommal az ügyeletes munkatársunkhoz, aki készséggel nyújt segítséget bármilyen hatáskörünkbe tartozó probléma megoldásában.

A hozzászólások jelenleg ezen a részen nincs engedélyezve.