Tájékoztatom a Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a koronavírus-járvány továbberősödése, a fertőzésveszély elkerülése miatt a
Polgármesteri Hivatalban a személyes ügyfélfogadás március 16-tól szünetel.
Személyes ügyfélfogadásra kizárólag sürgős, halaszthatatlan ügyekben (pl.: haláleset anyakönyvezése, hagyaték, temetkezési ügyek, termőföld elővásárlási jog gyakorlása) kerülhet sor.
Elérhetőségeinken információnyújtás, időpont-egyeztetés kapcsán munkaidőben ügyfeleink rendelkezésére állunk az alábbi telefonszámokon:
06 62 590 490 vagy a 06 30 606 2376.
A hivatal látogatása során a maszk használata kötelező, valamint kérjük Önöket a megfelelő higiéniai előírások (pl.: kihelyezett kézfertőtlenítő használata), valamint az egymástól való legalább 1,5 méteres távolság betartására!
A Polgármesteri Hivatalban az ügyintézés elektronikus úton a megszokott módon továbbra is folytatódik.
E-mail: info@zakanyszek.hu
E-ügyintézéshez szükséges KRID azonosító:
Önkormányzat: 255046337
Polgármesteri Hivatal: 503080161
Önkormányzati hivatali portál elérhetősége ügyfélkapuval rendelkező ügyfelek számára:
https://ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap
E-papír szolgáltatás elérhetősége ügyfélkapuval rendelkező ügyfelek számára:
https://epapir.gov.hu/
Az intézkedés visszavonásáig megértésüket kérjük!
Gárgyán István – jegyző