Bejelentkezés

A bejelentkezés facebook vagy gmail felhasználói adatokkal is lehetséges.



Facebook

Keresés

Szavazás

A Táskaszentelést nagyon pozitív élményként élték meg a részt vevő gyerekek és szülök. Kérdésünk ezzel kapcsolatos: Ön szerint szükség van-e több olyan egyházi rendezvényre, amely a fiatalabb korosztályt mozgatja meg?

Nagyon szép szertartás volt, sok ilyen kell az elkövetkező időben - 91.3%
Nem hiszem, hogy ezzel kellene foglalkozni, aki akar járjon templomba vagy hittanra - 5%
Erre nincs szükség - 3.8%

Összes szavazat: 80
A szavazás befejeződött: 2014. okt. 09.

Galéria

Banner
FacebookGoogle bookmarkIWIWJP-Bookmark

A Képviselõ-testület 6/2008. (III. 28.) Kt. rendelete 8. §-ának (1) bekezdésében igazgatási szünetet rendelt el a Polgármesteri Hivatalban. Az igazgatási szünet minden év július utolsó kettõ hetében és augusztus elsõ hetében, valamint december 27-tõl december 31-ig tart. Az igazgatási szünet 2012. július 16-tól augusztus 03- ig tart.

Az igazgatási szünettel kapcsolatosan az alábbiakra hívom fel a lakosság figyelmét: A Polgármesteri Hivatal az igazgatási szünet idején is nyitva tart, azonban az ügyintézõk többsége szabadságon lesz. A pontos munkabeosztásról, azaz arról, hogy az egyes ügyintézõk mikor kereshetõk fel, hirdetményi úton fogjuk tájékoztatni az ügyfeleket. Kérem, hogy a hirdetményt gondosan tanulmányozzák át az esetleges kellemetlenségek elkerülése
érdekében. A Képviselõ-testület fenti rendeletének megfelelõen az igazgatási szünet alatt is  gondoskodunka postai küldemények és a személyesen leadott kérelmek átvételérõl, nyomtatványok kiadásáról, a telefonhívások fogadásáról, a halasztást nem tûrõ esetekben a sürgõs intézkedések megtételérõl, valamint a lejárt határidejû számlák, a segélyek és a
munkabérek kifizetésérõl.
Kérjük ezért ügyfeleinket, hogy sürgõs ügyeikben lehetõleg még az igazgatási szünet elõtt keressék fel a Polgármesteri Hivatalt. Amennyiben az igazgatási szünet idején bekövetkezõ váratlan esemény miatt válik szükségessé az ügyintézés, forduljanak bizalommal az ügyeletes munkatársunkhoz, aki készséggel nyújt segítséget bármilyen, hatáskörünkbe tartozó probléma megoldásában. Az igazgatási szünet bevezetésére a Polgármesteri Hivatal munkatársai számára járó szabadságok könnyebb kiadása miatt került sor. Célja, hogy az év más szakaiban minél kevesebb alkalommal kelljen az ügyfeleknek az ügyintézõ távolléte miatt dolgavégezetlenül távozni a hivatalból. Bízom abban, hogy az igazgatási szünet beváltja a hozzá fûzött reményeket, s ügyfeleink megelégedésére szolgál. Ha mégis bármilyen kellemetlenséget okozna, azért szíves megértésüket és elnézésüket kérem.

 

Dr. Faragó Csaba
jegyzõ

 
Banner